Μία ακόμη ξεχωριστή συνέντευξη παραχώρησε η σπουδαία ηθοποιός Κάτια Δανδουλάκη. Η τηλεοπτική Ανέτ από τις «Άγριες Μέλισσες» μιλώντας στο περιοδικό 7 μέρες TV και τον Γιάννη Βίτσα αποκαλύπτει σημαντικές εξελίξεις για τη συνέχεια της σειράς εποχής του ΑΝΤ1. Όπως λέει η ίδια, η Ανέτ έχει καταλάβει πώς ο Μελέτης ήταν εκτελεστικό όργανο στα χέρια του αδελφού της για να τελειώνει όλες τις βρόμικες δουλειές του. Δε φαντάζεται ότι είναι και εκτελεστής. Ξέρει πολύ καλά όμως ότι έχει να κάνει με ένα πληγωμένο παιδί.
Η Ανέτ δεν αποκαλύπτει ακόμη στο Μελέτη ότι είναι παιδί βιασμού.
Ο λόγος που δεν του το αποκαλύπτει είναι για να μην πληγώσει ακόμα περισσότερο το παιδί της. Δε θέλει να αισθανθεί ότι έχει γεννηθεί από την απόρριψη τόσο της μητέρας, όσο και του πατέρα. Είναι διαφορετικό να πιστεύει πώς ήρθε στον κόσμο από μία ερωτική σχέση έστω και της μιας νύχτας από το να αντιληφθεί ότι είναι παιδί βιασμού. Ήρθε με ένα βίαιο τρόπο χωρίς να το θέλει καν η μητέρα του.
Θα του αποκαλύψει όμως κάποια στιγμή το μεγάλο μυστικό.
Σίγουρα. Δεν πρέπει να ταλαιπωρείται άλλο. Βλέπει ότι βασανίζεται από την αβεβαιότητα. Είναι 1000 φορές προτιμότερη η αλήθεια από το να πλέει σε θολά αβέβαια τοπία.
Η Ανέτ ξέρει ότι ο Μελέτης έχει σκοτώσει το Γιάννο;
Όχι. Δε το γνωρίζει. Και δεν ξέρω ποιοι το έχουν μάθει. Όλα είναι υποθέσεις. Ο θεατής το γνωρίζει. Κανένας από τους ήρωες.
Αντιλαμβάνομαι όμως ότι στην πιθανότητα που το μάθει θα ταρακουνηθεί.
Νομίζω ότι η Ανέτ έχει καταλάβει πώς ο Μελέτης ήταν εκτελεστικό όργανο στα χέρια του αδελφού της για να τελειώνει όλες τις βρόμικες δουλειές του. Δε φαντάζεται ότι είναι και εκτελεστής. Ξέρει πολύ καλά ότι έχει να κάνει με ένα πληγωμένο παιδί. Ο Μελέτης έχει εναποθέσει όλο το θαυμασμό και την αφοσίωση του στο μοναδικό άνθρωπο που τον ανέθρεψε. Είναι πολύ μπλεγμένη η σχέση τους με το Δούκα, γιατί και εκείνος του είχε πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη. Ο Μελέτης έχει μεγαλώσει ξέροντας ένα μονοπάτι.
Ο Γιώργος Γεροντιδάκης μου ανέφερε πώς του μαθαίνει με τον τρόπο της έναν άλλο δρόμο για τη ζωή. Τον βοηθά να αποκτήσει αυτοεκτίμηση και να παλέψει για όσα πιστεύει.
Βέβαια. Η σχέση που αποκτούν οι δυο τους είναι πάρα πολύ ουσιαστική. Ακουμπά ο ένας στην ψυχή του άλλου, όπως δύο πληγωμένοι άνθρωποι αγγίζουν τις ψυχές τους. Αυτό τους δένει για πάντα. Είναι σα μια βαθιά φιλία, μια σχέση απολυτής τρυφερότητας και εμπιστοσύνης.
Λέγεται και γράφεται ότι ο Βόσκαρης θα αποδειχθεί ότι είναι αδελφός των Σεβαστών. Το γνωρίζει η Ανέτ;
Δεν έχω ιδέα γι’ αυτό. Γράφεται στα περιοδικά. Υπάρχει μια απειροελάχιστη νύξη στο για ποιο λόγο διάλεξε ο πατέρας του πατέρα της Ανέτ του Δούκα και του Μηλτιάδη το Βόσκαρη από το ορφανοτροφείο. Έκτοτε δεν έχουμε δει τίποτα που να πηγαίνει προς αυτή την κατεύθυνση.
Γιατί θεωρείτε ότι το κοινό περιβάλλει με τόση αγάπη τις Άγριες Μέλισσες;
Για το θέμα αυτό καθαυτό των Μελισσών. Αυτή ήταν και η αιτία που επίσης προσωπικά απάντησα αμέσως θετικά στην πρόταση που μου έγινε. Αυτή η ιδέα και ο τρόπος διαχείρισής της από τον παραγωγό με γύρισε στην αναγέννηση που ζήσαμε με τη μυθοπλασία στις δεκαετίες ’70- ’80 έως και τις αρχές του 90- γιατί έπειτα από το 95 μας πήρε και μας σήκωσε.
Νοσταλγείτε το παρελθόν ή είστε άνθρωπος του παρόντος και του μέλλοντος αποκλειστικά ;
Νοσταλγώ αφάνταστα το παρελθόν. Ζω απόλυτα το παρών και είμαι φοβερά αισιόδοξη για το μέλλον.
Ήσασταν πάντοτε αισιόδοξη στη ζωής σας;
Πάντοτε. Δεν έχω ίχνος απαισιοδοξίας, γκρίνιας και μεμψιμοιρίας μέσα μου. Παραβλέπω τα αρνητικά πράγματα. Σχεδόν δε τα βλέπω ή δεν τα ακούω γιατί περνάω στο πιο ουσιώδες που είναι πάντα η θετική στάση στη ζωή.
Πώς ονειρεύεστε τα επόμενα χρόνια ;
Ονειρεύομαι να είμαι μόνιμα σε αγκαλιές φίλων και ανθρώπων που αγαπώ πολύ, να δημιουργούμε ωραία πράγματα και να ζούμε την απλή καθημερινότητα με πολύ χαρά και γέλιο και ταξίδια.
Αυτή η χρονιά άλλαξε ολοκληρωτικά τη ζωή μας. Σας λείπει το θέατρο ;
Από την πρώτη στιγμή που βγήκα στο επάγγελμα έκανα τηλεόραση και θέατρο συγχρόνως όπως και κινηματογράφο στο διάστημα των πρώτων επτά ετών. Οπότε καταλαβαίνετε ότι για μένα είναι σα να λείπει η μισή μου ζωή αυτή την στιγμή. Με συγκινεί ακόμα η μυρωδιά των σκηνικών, του πλατό. Αυτός είναι ο τρόπος που ζω. Τον έχω λατρέψει. Χωρίς αυτόν δε μπορώ. Δε ξέρω τι άλλο να κάνω. Νομίζω ότι αχρηστεύομαι αν δεν πατήσω το πόδι μου στην σκηνή ή το πλατό.
Πώς βιώσατε το lockdown την προηγούμενη χρονιά; Κάνατε απολογισμό της διαδρομής σας; Διαβάσατε; Ξεκουραστήκατε;
Να σας πω με απόλυτη ειλικρίνεια ότι μου έκανε πολύ καλό από την άποψη ότι χρειαζόμουν ξεκούραση, ύπνο και πολύ συγκέντρωση στον εαυτό μου. Όποτε συγκεντρώνομαι μου δημιουργώ. Είναι πολύ έντονοι οι ρυθμοί που ζούμε όταν δουλεύουμε σε τηλεόραση και θέατρο ταυτόχρονα. Δεν προλαβαίνεις να σκεφθείς πολλά. Κάνεις δέκαθλο Δεν είναι αστείο. Το lockdown μου προσέφερε τον άπλετο χρόνο, να σκεφθώ, να κοιμηθώ, να βρω τον εαυτό μου και να δημιουργήσω τα επόμενα μου όνειρα.
Τα οποία είναι;
Έχουν σχέση με θεατρικές δουλειές. Έχω οργανώσει την παράσταση μου για την επόμενη χρονιά. Ήταν έτοιμη να ξεκινήσει αρχές Οκτωβρίου αλλά μας πρόλαβαν τα γεγονότα. Είναι ένας μονόλογος των Ρέππα Παπαθανασίου που τιτλοφορείται «Το καινούργιο παιδί» Είναι η ιστορία μιας γυναίκας η οποία διατρέχει τις δεκαετίες της ζωής της από το 70 μέχρι σήμερα μέσα από τους έρωτες της, τα πάθη της, τον κοινωνικό περίγυρο. Περιγράφει όλα όσα έζησε η δική μου γενιά από τη δικτατορία έως σήμερα. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες δεκαετίες γιατί υπήρξε η μεγάλη άνοδος, όπως αντίστοιχα και η πτώση μετά. Νομίζω πώς ο κόσμος με μία αίσθηση ότι ταξίδεψε στη ζωή. Είναι σα μια εξομολόγηση.