«Ο Βασίλης, από τη χαρά του που η Ρίζω δέχεται την πρόταση γάμου, κερνάει όλο το χωριό»
Ενωμοτάρχης τέλος! Υποδεχτείτε τον νέο διοικητή Διαφανίου και περιχώρων. Ο Βασίλης Προύσαλης παίρνει την πολυπόθητη προαγωγή κι επειδή ενός καλού μύρια έπονται, ετοιμάζεται να ντυθεί και γαμπρός στο πλάι της τρομερής Ρίζως. Ο Γιώργος Σουξές που τον υποδύεται, εξακολουθεί να μας χαρίζει συγκλονιστικές ερμηνείες στη δραματική σειρά εποχής «Άγριες μέλισσες» του ΑΝΤ1 και μας αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο για τα όσα συμβαίνουν στη ζωή του ήρωά του, σε μια πραγματικά απολαυστική συνέντευξη!
Η σειρά θα πάει και τρίτη σεζόν. Υπάρχει αρκετό υλικό ώστε οι ιστορίες να επεκταθούν;
«Θεωρώ ότι οι σεναριογράφοι δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα. Έχουν αποδείξει ότι είναι πολύ ικανοί. Αν η δράση μεταφερθεί δύο με τρία χρόνια μετά, οι ήρωες θα βρεθούν στα χρόνια της χούντας, οπότε θα υπάρξει εκ νέου υλικό και με καινούριους χαρακτήρες».
Μήπως οι μεγάλες επιτυχίες πρέπει να σταματούν στο απόγειό τους;
«Ποιος ξέρει ποιο είναι το απόγειο; Η δεύτερη σεζόν πήγε ακόμη καλύτερα από την πρώτη. Ξέρετε, τα δύο αυτά χρόνια που προβάλλονται οι “Αγριες μέλισσες” δεν ζούμε την καθημερινότητα όπως πριν. Ο περισσότερος κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια του λόγω του κορονοϊού και έχεις δύο εκατομμύρια τηλεθεατές να σε βλέπουν και να σε κρίνουν. Περνάμε καθημερινές εξετάσεις από το κοινό και δεν φαινόμαστε σε τίποτα λειψοί. Η σειρά μπορεί να πάει και τρίτη και τέταρτη χρονιά γιατί οι συγγραφείς έχουν το ένστικτο, την εμπειρία και τη γνώση να το κάνουν. Αν δεν είχαν κάτι να πουν δεν θα προχωρούσαν γιατί είναι σωστοί επαγγελματίες».
Πάντως πολλοί γάμοι στο Διαφάνι. Ήρθε και η σειρά του ενωμοτάρχη κι ας μου λέγατε σε προηγούμενη συνέντευξη ότι ονειρεύεται μια πριγκίπισσα του Βοσπόρου που να τη λένε Μπαχάρ. Τελικά τη Ρίζω θα πάρει.
«Εγώ τώρα θέλω να πάρει τη Νικόλ που είναι Ελληνογερμανίδα (γελάει) αλλά οι σεναριογράφοι έχουν άλλη γνώμη. Ο Βασίλης έκανε πρόταση γάμου στη Ρίζω και πίσω δεν γυρίζει».
Η Ρίζω «τύλιξε» τον Προύσαλη ή η Δέσπω τη Ρίζω για νύφη; Οι δυο τους τα έχουν καλά καμωμένα.
«Η Ρίζω είναι καλή προξενήτρα, οπότε αποκατέστησε και τον εαυτό της. Νομίζω ότι η Δέσπω αφύπνισε τον Βασίλη όταν του είπε: “Ξύπνα και κοίτα δίπλα σου. Η ευτυχία σου δεν είναι στη Λάρισα”. Αφήστε που αυτές οι δύο, νύφη και πεθερά, τα έχουν βρει μια χαρά. Τσακώνονται, μελώνουν, ξανατσακώνονται και στο τέλος την πληρώνει ο Βασίλης που είναι στη μέση».
Θα δούμε γλέντι;
«Για γλέντι δεν ξέρω αλλά από τη χαρά του που η Ρίζω δέχεται να τον παντρευτεί, ο Βασίλης κερνάει όλο το καφενείο τοις μετρητοίς. Όμως όσον αφορά την προετοιμασία του γάμου τον πιάνουν οι τσιγκουνιές. Θέλει να πάνε στην εκκλησία με μια γραβάτα και ένα φόρεμα. Η νύφη όμως θέλει κανονικό νυφικό και η Δέσπω της λέει: “Θα βάλεις καλύτερο και από της βασίλισσας Άννας Μαρίας”. Έτσι όπως το πάνε οι δυο τους, προβλέπω τον ενωμοτάρχη να μένει άφραγκος (γελάει)».
Στο χωριό είχαν καταλάβει τι συμβαίνει;
«Το είχαν καταλάβει αλλά δεν περίμεναν αυτή την εξέλιξη γιατί θεωρούσαν ότι ο χρόνος τελείωσε για τον Προύσαλη στο θέμα της παντρειάς και δέχονται το νέο με πολλή χαρά».
Ο γάμος αυτός γίνεται και σανίδα σωτηρίας για τον Ευτύχη όσον αφορά την υιοθεσία του.
«Η Δέσπω βρίσκει τη λύση για να παραμείνει το παιδί δίπλα στον Μιλτιάδη και τη Βιολέτα. Το σχέδιο είναι να τον υιοθετήσουν τυπικά η Ρίζω και ο Προύσαλης. Οταν όμως ο Βασίλης κάνει πρόταση στη Ρίζω, εκείνη στενοχωριέται και του λέει: “Γι’ αυτό θέλεις να βάλουμε κουλούρα; Για τον Ευτύχη;” κι εκείνος της απαντάει: “Οχι Ρίζω μου για εσένα. Εγώ σ’ αγαπάω”».
Ηταν ιδιαίτερο το γύρισμα στην πρόταση γάμου στη Ρίζω;
«Γυρίσαμε τη σκηνή δύο φορές και στο τέλος το συνεργείο χειροκρότησε. Μάλλον τα έλεγα από ψυχής στην υποψήφια νύφη που δάκρυσε στην προσπάθειά μου να την κάνω να πει το “ναι”. Δεν νομίζω ότι είναι τα λόγια αλλά ο τρόπος που τα εκφράζεις».
Με τη δίκη τι γίνεται; Ο Βόσκαρης απειλεί ανοιχτά τον Δούκα και τη Μυρσίνη ζητώντας τους να τον βοηθήσουν.
«Αυτά δεν φτάνουν σε μεγάλο βαθμό στο χωριό. Είναι “εσωτερικές” υποθέσεις. Ομως η Σοφούλα θα καταθέσει τελικά εναντίον του άντρα της και θα τελειώσει η ιστορία, γιατί κάτι τέτοιοι τύποι δεν ξέρουν να μαζεύουν τα χέρια τους και νομίζουν ότι είναι πιο δυνατοί από τους άλλους».
Ποιο θα είναι το τέλος του Βόσκαρη;
«Σίγουρα δεν θα είναι καλό».
Και ο Προύσαλης θα πάρει προαγωγή αφού η θέση του διοικητή χηρεύει;
«Βέβαια. Ερχεται εκεί που δεν το περιμένει κανείς. Του το ανακοινώνουν διά τηλεφώνου και στήνει γλέντι μόνος του αφού γίνεται διοικητής Διαφανίου και περιχώρων. Θα περνάει και θα τρίζει ο δρόμος».
Οπότε και η Ρίζω γίνεται κυρία διοικητού…
«Μάλλον γι’ αυτό την παντρεύεται. Οταν αλλάζεις προς το καλύτερο τη ζωή σου, αυτό σου δίνει νέα ώθηση και το ένα καλό φέρνει το άλλο».
Θα αλλάξει και η στολή;
«Τους έκανα φασαρία στην παραγωγή (αστειεύεται). Τους ρωτάω: “Παιδιά τι θα γίνει με τα διακριτικά μου;”. Μου απαντούν ότι δεν έχουν ενημέρωση και το έβαλα στη σκηνή. Μου λέει κάποια στιγμή ο Παναγιώτης: “Τι να σου φέρω διοικητά μου;” και του απαντάω: “Πώς με είπες; Διοικητά μου; Και δεν έχω τα διακριτικά μου λόγω ενδυματολογικού προβλήματος”».
Εχετε πάντως αυτό το χάρισμα να ενσωματώνετε στο σενάριο οποιαδήποτε συνθήκη με απόλυτα φυσικό τρόπο.
«Και η Ελένη Καρακάση μου το λέει αυτό. Οταν ο Θεός σου δίνει ένα ταλέντο πρέπει να το σέβεσαι και να το εξελίσσεις. Είναι ύβρις να πατάς πάνω σε αυτό και να υπερβαίνεις εαυτόν. Εγώ δεν προβάρω μπροστά στον καθρέφτη τα λόγια και τις εκφράσεις μου. Θέλω να βγαίνει η σκηνή από μέσα μου και να νιώθω τα πράγματα, να μην είναι στημένα. Με βλέπω στη σειρά ως τηλεθεατής και καμιά φορά εκπλήσσομαι κι εγώ από τις εκφράσεις που παίρνει ο ήρωας, γιατί εκείνη την ώρα δεν είμαι εγώ αυτός που παρακολουθώ αλλά ο χαρακτήρας που υποδύομαι. Το θέμα είναι να μην έχεις στο μυαλό σου μόνο το σενάριο με τα λόγια σου αλλά να ακούς και τον συνάδελφο που μιλάει, να προσλαμβάνεις τα όσα λέει και να έχεις τις ανάλογες αντιδράσεις. Δεν είναι εύκολη η υποκριτική. Τώρα το καταλαβαίνω γιατί έχω περισσότερες αξιώσεις από τον εαυτό μου. Πάντα είχα αλλά τώρα είναι μεγαλύτερες. Οσο μεγαλώνεις βλέπεις πόσα πράγματα δεν ξέρεις ακόμη, πόσα άγνωστα εκφραστικά πεδία υπάρχουν, παρατηρείς τις αδυναμίες σου και δεν σταματάς ποτέ την προσπάθεια να τις βελτιώσεις».
Δύσκολα το παραδέχονται αυτό φτασμένοι καλλιτέχνες. Το «εγώ» τους συνήθως είναι πιο ισχυρό.
«Σε ό,τι αφορά στη δουλειά μου δεν έχω “το εγώ” μπροστά. Μελετώ σχεδόν ευλαβικά την τέχνη της υποκριτικής κι ερευνώ άφοβα κάθε νέο μονοπάτι που ανοίγεται μπροστά μου. Σήμερα, μετά από τόσα χιλιόμετρα σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, γνωρίζω πολύ καλά πλέον ότι… δεν γνωρίζω τίποτα».
Πηγή: ΤV24 από την Κωνσταντίνα Γαρνέλη