Στην κορυφή των προτιμήσεων των τηλεθεατών βρέθηκε ο ΣΚΑΪ και σε αυτή την κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση. Ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος καθ’ όλη τη διάρκεια της εκλογικής βραδιάς.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, την ημέρα των εθνικών εκλογών, ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος στο slot μετάδοσης της εκλογικής βραδιάς (17:45-25:59) με μερίδιο 14,5% στο σύνολο του κοινού, φτάνοντας μάλιστα στις 20:00, το 20,3% που ήταν και το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης της εκλογικής βραδιάς, ενώ 3.282.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν, έστω και για 1΄.
Στην κρίσιμη ζώνη των εξελίξεων, την ώρα μετάδοσης του Α’ και του Β’ exit poll αλλά και της εκτίμησης του τελικού, εκλογικού αποτελέσματος (19:00-21:00), ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος με διαφορά από το δεύτερο κανάλι, με 16,3%.
Αξίζει να σημειωθεί πως, ο ΣΚΑΪ ήταν το πρώτο κανάλι σε τηλεθέαση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας στο σύνολο των πολιτών που επέλεξαν την τηλεόραση για την ενημέρωσή τους, με μέσο μερίδιο, 13,6%.
Οι εκλογές ήταν στον ΣΚΑΪ και οι τηλεθεατές ήταν εκεί, για την ενημέρωσή τους.