To φαινόμενο “Bachelor” σε αριθμούς

To Bachelor είναι talk of the town, ενώ είτε το παρακολουθείς, είτε όχι, το reality show του Alpha, έχει καταφέρει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεθεατών από την πρώτη μέρα προβολής του.

Τα νούμερα αποδεικνύουν την επιτυχία του.

Τηλεθέαση

Το Bachelor έχει βρει το κοινό του και αυτό δεν είναι άλλο, από το δυναμικό γυναικείο κοινό 15-24, στο οποίο και έχει την πρωτιά από το πρώτο επεισόδιο. Συγκεκριμένα, στη ζώνη προβολής του το Bachelor είναι πρώτο στις γυναίκες από 15-24 ετών με ποσοστό κατά μέσο όρο 27.4%. Το επεισόδιο που προβλήθηκε στις 24 Σεπτέμβρη ήταν εκείνο στο οποίο συναντάμε και το υψηλότερο τέταρτο της εκπομπής, αφού η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο και άγγιξε το 50.9% στις 23.45. Ήταν το ίδιο επεισόδιο στο οποίο το Bachelor ήρθε πρώτο σε επιμέρους κοινό (Γ15-24) με το υψηλότερο – ως τώρα – ποσοστό του, 37.8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή, το Bachelor ξεχωρίζει και κατακτά την πρώτη θέση στην καρδιά των νέων γυναικών.

Παρουσία στα Social Media

Το Bachelor είναι η πρώτη, ελληνική, τηλεοπτική παραγωγή με πρωτογενές περιεχόμενο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, γεγονός που έχει προσελκύσει περισσότερους από 54.000 ακόλουθους έως τώρα, ενώ έχει αποσπάσει 1.3 εκατομμύρια likes στα videos του λογαριασμού του. Στα στατιστικά του Tik Tok το Bachelor έχει περισσότερες από 18.208.885 εκατομμύρια προβολές των video τις τελευταίες 28 ημέρες και 582.880 προβολές προφίλ στο ίδιο διάστημα. Τέλος, τα videos που ανεβαίνουν στο #thebachelorgr, έχουν πάνω από 24,9 εκατομμύρια προβολές.

Twitter

Το twitter λατρεύει το Bachelor, γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι το hashtag της εκπομπής, #thebachelorgr, βρίσκεται πρώτο στα trends κατά τη διάρκεια προβολής κάθε επεισοδίου. Το twitter account (Twitter) συγκεντρώνει περισσότερα από 1.06 εκατομμύρια tweet impressions, αλλά και πάνω από 40.5k profile visits.

Instagram

To προφίλ του Bachelor στο instagram (Instagram) έχει περισσότερους από 20.000 ακόλουθους, οι οποίοι αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό χάρη στο αποκλειστικό backstage υλικό που παρέχει στο κοινό του. Κάθε φωτογραφία συγκεντρώνει περισσότερα από 2.000 likes, με αποκορύφωμα το φιλί του Παναγιώτη με τη Βίβιαν που συγκέντρωσε 3.467likes. (Instagram) To προφίλ του Bachelor έχει προσεγγίσει περισσότερους από 436.000 λογαριασμούς, ενώ πάνω από 159.000 άνθρωποι έχουν αλληλοεπιδράσει με το περιεχόμενό του, γεγονός που αποδεικνύει και έμπρακτα το engagement όλων όσοι το παρακολουθούν.

Youtube

To playlist The Bachelor στο ΥοuTube περιλαμβάνει τις καλύτερες στιγμές κάθε επεισοδίου, sneak previews, αποκλειστικές συνεντεύξεις και backstage και έχει πάνω από 450 βίντεο και περισσότερες από 1 εκατ. προβολές! Ανανεώνεται μετά το τέλος κάθε επεισοδίου. Το φιλί του Παναγιώτη και της Μαρίνας από το 3ο Επεισόδιο με 430.000 προβολές ενώ το φιλί του Παναγιώτη και της Νικολέτας από το 2ο Επεισόδιο με 380.000 προβολές έμειναν για 3 εβδομάδες στα YouTube trends και έχουν περισσότερα από 2000 likes και 450 comments το κάθε ένα. Kάθε επεισόδιο που προβάλλεται, ανεβαίνει μετά το τέλος του στο microsite της εκπομπής (www.alphatv.gr/thebachelor) και κάνει περίπου 300.000 προβολές.

Φυσικά, τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα! Το Bachelor συνεχίζει τα γυρίσματά του και τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα. Τα συναισθήματα γίνονται όλο και πιο έντονα όσο πλησιάζουμε προς τον μεγάλο τελικό καθώς ο Παναγιώτης Βασιλάκος προσπαθεί να καταλήξει στο ποια θα είναι η εκλεκτή της καρδιάς του. Οι Τελετές των Ρόδων, τα ραντεβού κι οι κάθε είδους δοκιμασίες υπόσχονται να κόψουν την ανάσα των τηλεθεατών και να τους κλέψουν την καρδιά.

Διαβάστε επίσης